Meteen naar de inhoud

Slaap advies?

π–πžπžπ­ 𝐣𝐒𝐣 𝐧𝐨𝐠 𝐰𝐚𝐭 𝐭𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐧 𝐧𝐚 𝐚π₯ 𝐝𝐒𝐞 π π¨πžππ›πžππ¨πžπ₯𝐝𝐞 𝐬π₯𝐚𝐚𝐩 𝐚𝐝𝐯𝐒𝐞𝐳𝐞𝐧? 😩 Veel van deze adviezen kunnen ervoor zorgen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ook het internet staat hier vol mee. En of deze tips nu allemaal werken.. ?! Ik geef je graag drie tips waardoor je niet verdwaald raakt in dit oerwoud.Β 

1. Krijg je goed advies? 😴
Is dit die ene tip die je wel eens wilt proberen? Zorg dan dat je dit een aantal dagen achter elkaar doet. Als je iets maar eenmalig uitprobeert kun je niet weten of dit wel of niet geschikt is voor jou. Neem dus de tijd & ga daarna pas kijken of deze wel of niet voor je werkt. Β 

2. Let op met melatonine (en andere middeltjes)Β 
Om te kunnen slapen zijn er verschillende processen in ons lichaam nodig waarbij verschillende β€œslaapritmes” en hormonen een rol spelen. Door melatonine, medicijnen of iets anders te nemen (zonder dat hier een lichamelijke oorzaak voor is) kun je enorm veel nadelen ervaren van deze middelen. Zo kan melatonine ervoor zorgen dat je juist vermoeider raakt of meer moeite hebt met in slaap komen. Daarnaast zijn veel medicijnen verslavend en zijn er veel middelen op de markt die de eerste dagen wel werken maar daarna niet meer. Ga hier zorgvuldig mee om en voorkom zo meer problemen.πŸ€


  1. Onderneem ACTIE! πŸš€πŸ˜©
Blijf niet te lang rondlopen met slaapproblemen en vraag hulp. We hebben de neiging om eerst een lange tijd te wachten. Misschien gaan de problemen vanzelf over of β€œHet is allemaal nog niet zo erg”, toch?! Door lang af te wachten is het alleen maar moeilijker om je slaappatroon te verbeteren. Het kost dus meer tijd, geld, moeite Γ©n energie. Als slaapexpert ga ik je helpen om beter te slapen inclusief wetenschappelijk onderbouwd advies en de broodnodige uitleg. Neem je slaapproblemen serieus en zoek hulp. ❀️

Wil je weten hoe ik je verder kan helpen?
Plan hieronder dan direct een gratis kennismaking.
Liefs, Sandra
Β 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.